مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-14دانش

فارس من| از حل مشکلات دانشجویان واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد چه خبر؟


چندی پیش دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر نسبت به نبود سایت و کلاس های مناسب در دانشگاه گلایه داشتند، این مشکل با مسؤولان دانشگاه مطرح شد و حالا روند حل مشکلات این دانشجویان را پیگیر شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با شروع سال تحصیلی، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر بخصوص دانشجویان رشته معماری شرایط تحصیلی مناسبی نداشتند و این امر آن ها را بر آن داشت که با ثبت پویشی در سامانه فارس من نسبت به امکانات دانشگاهی اعتراض کردند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در تماس با سردبیر سوژه فارس من و همچنین مسؤولان دانشگاه، موضوع را پیگیری کرد که در این پیگیری، سردبیر سوژه فارس من از نبود کلاس مناسب، برگزاری کلاس در سلف یا کتابخانه، عدم وجود صندلی به تعداد دانشجویان و عدم وجود ویدیو پروژکتور و حتی کابل اتصال پروژکتور و تخته وایت برد و.

گلایه کرد.

موضوع را از مسؤولان دانشگاه هم پیگیری کردیم و متوجه شدیم که مدت زیادی از انتصاب رییس دانشگاه نمی گذرد، بنابراین هم با رییس جدید و هم رییس سابق صحبت کردیم.

پاسخ محسن شیوایی رییس سابق واحد اسلامشهر این بود که در اسلامشهر فضای دانشگاهی خیلی محدود است و از ابتدا هم همین مساله وجود داشت، یک ساختمان نیمه کاره ای است که باید کامل شود، دانشجویان چند خواسته دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| از حل مشکلات دانشجویان واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد چه خبر؟

فارس من| از حل مشکلات دانشجویان واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد چه خبر؟